Äntligen hemma!

Usch vilken väntan.. Dr låg efter i schemat och jag fick sitta i väntrummet i nästan en timma. Började blöda näsblod där också. Som tur var så var jag ensam så jag skämde inte ut mig själv iaf :)
Till slut fick jag komma till läkaren och han kollade lite i halsen och öronen och sjukskrev mig till fredag. Får se om jag kanske orkar jobba innan dess! Just nu känns det som att febern börjar komma tillbaka (ingen Alvedon idag, ännu) efter farandet till stan. Jag behöver nog bara vila ut den här luftvägsinfektionen så blir det bra :)

Nu ska jag snart hämta lilla skorpan! Hon var väldigt hes i morse men pigg i övrigt så jag hoppas att P och jag inte smittat henne (P är dunderförkyld, täppt och rosslig i halsen!)
Det blir inga pussar på munnen dem här dagarna, men kramas gör vi desto mer! Gulliga, gulliga tös!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0