Att drömma

Huvva vilken natt. Igår sov jag bra, och det var nog tur för annars hade jag aldrig pallat med den här natten som var. Lilla fröken mådde inte bra alls. Hon grät, kved, vände och vred sig i sängen. Jag tyckte såå synd om henne. Försökte komma på något som kunde hjälpa och få henne på andra tankar men det var svårt. Till slut lyckades hon somna efter lite kill på ryggen. Blev bara ett uppvak till efter det. Vid 6-tiden. 4 timmars sömn!
Mina ögon hade grus i sig när klockan ringde. Hihi. Tur att jag inte jobbar :)
Alice är på dagis en stund, men jag funderar på att hämta hem henne tidigare. Vi ska ha lite mysdag idag igen, bara hon och jag. P ska jobba idag. Beordrad övertid. Jippie!

Igår var vi ner på stan en sväng. Hanna, Agnes, mamma, Alice och jag gick på matmarknad. Jag vet inte om det var så mycket att hurra för. Vi åkte hem tomhänta, förutom en klubba till Alice :)

Jag sitter på altanen och bara njuter. Jag och Alfons har hunnit med en långpromenad på morgonen. Härligt i skogen när solen tittar fram genom träden.
Det är nog över +25 grader här inne nu. Helt underbart! Det är snart dags att göra i ordning det sista här ute och sedan börja sälja av lite grejer och piffa till allt.
Big plans! :)

Nu ska jag vila en stund innan jag hämtar hem lilla hjärtat! Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0