Utedag

Idag har jag och Alice vart ute hela dagen. Vi var nog inte ensamma om det. Så himla fint väder! Deprimerande att det ska bli +2 grader och snö på fredag och lördag dock. Blä! :(

Imorgon är det dagis igen. Det har vart en hel del ledighet senaste tiden (och framåt i tiden också för den delen). Mina dagar är både bra och dåliga. Mest bra. Känns som att jag ibland är nere i en svacka (irriterad och less) men det är inte lika lång uppförsbacke nu. Det är skönt. I natt drömde jag att jag var en av ungdomarna på Utöya. Fy tusan vad hemskt det var! Jagad av en man med en AK5:a (?). Det tog aldrig slut heller. Även fast jag vaknade flera gånger så fortsatte mardrömmen när jag somnade om igen. Jag törs knappt gå och lägga mig :(
På torsdag är det samtal med dr igen. Kanske han har en ny bra lösning. Insomningstablett känns inte som något alternativ längre då det verkar vara beroendeframkallande. Läskigt! Jag har ju haft min dos nu.

På torsdag är det även dags för mig att gå till tandläkaren och hämta min bettskena! Åååh vad skönt det ska bli. Jag längtar!!!

Nu ska jag kolla vidare på dokumentären på Tv...
Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0