ImseVimse



"Jag är med och tävlar om ett set med solskyddskläder
från ImseVimse hos Therese
Var med här du också"




Bästa skorna! Vincent-skor!




Jag tävlar om superpriser från Vincetshoestore i Nikitas blogg
Tävla HÄR du med!



Sunmate-tävling


Jag tävlar om solskyddskläder från Sunmate i Nikitas blogg
Var med och tävla HÄR du också!





väggord



Kom på att jag måste visa väggordet som Alice fick i dop-present av världens bästa Milla m barn.
Titta så fint det blev när det blev klart! Jag har ju glömt bort att visa er det!
Tusen tack för den fina presenten! ♥

Ska visa lite andra grejer också, men det kommer en annan dag...


Love life!


Kärleken växer sig starkare och starkare för var dag som går och jag är så lyckligt lottad som har det så bra som jag har det! Jag ska absolut inte klaga. Och ikväll ska jag dessutom få åka in till stan (YEHUU), gå på bio, äta med världens bästa tjejer, och bara gotta mig och njuta ännu mer av livet! UNDERBART!!!



1årskalas!


För er som läser min blogg som funderar på att ev komma och fira Alice nästa vecka så tänkte jag bara meddela att kalaset kommer att hållas lördagen den 5/6 efter kl. 13, istället för på hennes födelsedag som är onsdagen den 2/6. 
Den dagen och ingen annan dag bjuds det på kaffe, saft, tårta, kakor, bullar och annat smarrigt och ni är hjärtligt välkomna!



Till mig själv


Torskfilerulle med olja + citronskiva ovanpå + salt och peppar. 120 grader i 20 minuter

Sås- koka upp grädde, tillsätt vitlök, salt, peppar, basilika, hackade tomater, dijonsenap + lite majonäs

Kokt potatis till



Alice a looong time ago :)


I den här filmen är Alice inte ens en månad gammal. Det känns som det var så länge sen så jag minns knappt att hon vart såhär liten! Underligt! :) Helt underbart sööööt!!!





messii!


Just nu är det lite rörigt, men jag hoppas att jag snart hinner/orkar/har lust att skriva igen!

Tjo!


RSS 2.0