Studier

Hej!
 
Tappade lusten att blogga totalt, efter nyår. Men avlägger en liten rapport iaf.
 
Började mina studier på KOMVUX den här veckan. Några av kurserna känns sååå roliga. Men matten känns övermäktig och så svår. Jag har inte använt den här typen av matte sedan gymnasiet (10 år sedan) så ni kan ju tänka er hur det känns. Jag kommer inte ihåg något alls. Idag har jag bara lust att sätta mig och gråta. Kursen är riktigt tuff och snabb sedan dem gjorde om den i höstas. Blä :(( Känner mig urusel!

Hej igen!

Hej!
 
Fy vilket krångel. Jag trivdes verkligen på vimedbarn men när jag inte "får vara ifred" med mina känslor och tankar får det vara. Det här är ända platsen där jag kan få uttrycka precis vad jag känner. Måste få ventilera fritt någonstans. 
 
Nackdelen med den här bloggen är att jag inte får appen att fungera. Har provat det mesta men det vill sig inte. Jag skriver genom Safari nu det fungerar inte helt korrekt. Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Men jag återkommer om det blir fler ändringar framöver!
 
God fortsättning på det nya året!
 
Kram!

RSS 2.0