denna eviga väntan...

Jag sitter och väntar på att maten ska bli klar. Idag blir det tacos. Det var verkligen jättelänge sen, så det ska bli gott! Men en sak förstår jag inte. Min älskade sambo ska alltid _börja_ med att tillaga färsen. Enligt mig så börjar man med det som tar längst tid, att skära alla grönsaker osv. Men inte han inte. Och jag säger ingenting. Så länge han gör maten är jag glad ;) Jag är väldigt väldigt bortskämd ska ni veta! :) Har suttit och surfat runt en stund nu, medans lillan sov. Hon mår inte alls bra. Febern verkar inte vilja gå över. När jag hämtade henne i onsdags efm så var hon varm och det har hållt i sig sen dess. Plus denna hemska hosta. Först var det mycket slemhosta, sen blev det torrhosta och idag är det blandat. Och snoret ska vi inte tala om. Huaa! Det har gått åt mycket näsdukar idag!:S Jag hoppas verkligen att det går över snart för min chef dödar mig nog snart. Minns inte ens när jag jobbade en hel månad sist. SUCK!! På jobbet har flera börjat att äta med hjälp av GI-metoden. Jag vet inte exakt vad det innebär (bryr mig inte heller) men det verkar så himla tråkigt att behöva utesluta vissa saker bara för att man vill gå ner i vikt. Det är mycket prat om vikt osv vid frukosten/lunchen. Nu när jag satt och surfade runt lite blev jag nyfiken på min egen vikt. Jag väger mig sällan och ärligt talat har vikten aldrig vart ett problem för mig. Jag är nog helt enkelt för lat för att orka bry mig. Dessutom ÄLSKAR jag allt som kallas bakverk, efterrätter, bullar och kakor. ÅHHH VAD GOTT DET ÄR!!! :) Såhär stod det nu iaf.... "Ditt BMI är 18.37 Du räknas som underviktig. För komma upp till normalvikt bör du gå upp 0.37 kg" Ikväll ska jag äta tacos, sen ska jag vräka i mig chips och dipp och kanske någon liten bit av chokladkakan som ligger i kylen och väntar. Antagligen har jag gått upp 0.37 kg innan jag ens ätit hälften :D Trevlig helg!

Länge sen sist...

Jag kommer mig aldrig för att skriva längre. Dagarna rullar på och ser näst intill likadana ut. Finns alltså inte så mycket intressant att skriva om. Men jag lever iaf. Just nu skriver jag på min nya lur. Eller den är inte ny längre. Jag har haft min iphone i en månad eller något. Nu undrar jag hur man överlever Utan en iphone???? Tror inte det går faktiskt. Man vänjer sig fort :) Dags att kila!

RSS 2.0