Tiden rullar på..


Bloggen har legat på is ett tag nu. Tog mina väskor och åkte förra veckan. Elsa behövde sällskap och vi ställde upp, snäll som man är. Rätt skönt att bo "hemma" igen. Man får allt serverat typ. Slipper handla o sånt tråkigt. Me like! Däremot är det INTE lätt att gå ut på promenad med 4 hundar. En som drar hela tiden, en som ska stanna o lukta på allt, en som ska busa hela tiden (valp!!) och en gammal tant-vovve som knappt orkar röra sig. Kan det bli mer galet? Måste se riktigt dumt ut när jag kommer o går med världens trassel. Haha! 

I lördags var vi på bio. Hur mysigt som helst. Vi såg "Vi hade iaf tur med vädret- igen" och av mig får den 4 av 5 stjärnor! Så det så! Skådisarna är ju gör-roliga. Jag behöver bara se gubben så skrattar jag! Haha! 

Förresten så mår Cessie bra nu. Proverna visade att allt var perfekt och efter besöket hos veterinären i tisdags så var hon sig själv igen. Förstår inte riktigt varför, och inte Inger heller men huvudsaken är att hon äter, dricker och är sig själv igen. Hon är ett mysterium, men världens sötaste sådan!
Själv så börjar jag tro att det har med situationen här hemma att göra. Jag har inte mått bra- och hundarna märker det direkt. Måste rycka upp mig... Vill inte att det ska hända igen! Är också 3100:- fattigare. Känns surt som 17 när det är jul och allt och jag är sjukskriven. Vet inte när jag får pengar nästa gång?! OM jag får några! Ska inte grubbla mer på det nu.

Ska bege mig ut i kylan igen!

  

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej skruttis! Måste ses snart!

2008-12-20 @ 17:35:52
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0