Finns inga ord längre..


Har ingen lust att göra något, allra minst skriva i bloggen.
Cessie är sjuk. Legat m dropp torsdag-fredag och är fortfarande inte bra. Måste ringa vet. imorgon igen. Men dom hittar inget fel på henne?!
Sambon har dragit igen. Fattar inte varför jag stannar här. Men jag vill att Cessie ska ha lugn o ro när hon inte mår bra. Det finns inte lugn o ro nån annanstans än här. Och dessutom tycker inte jag att det är Jag som ska packa väskorna när det inte är Jag som gjort fel. Han tror att han bor på ett hotell, ensam... Jag måste ta tag i det här snarast.

Ensam var ordet. Jag måste försöka ändra min attityd. Hur ska jag kunna bli lycklig här?
Det är dags att gå vidare. Vi klarar oss bra, utan honom....

Kommentarer
Postat av: Anonym

aj då. Låter inget bra med stackars vovven. och inte mannen heller för den delen. =(

2008-12-01 @ 19:45:01
Postat av: Hannah

Dags att uppdatera snart? vill ju veta vad som händer...ha en bra dag..

2008-12-04 @ 08:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0