Baby-boom


Hjääälp! Det har kommit flera stycken bebisar i Maj-tråden! Det är ju inte maj ännu! Vänta vänta, jag är inte alls förberedd. Har tusen frågor kvar och jag har inte packat klart väskan heller för den delen. Nej usch, har noll koll på läget. Skjuter på det för varje dag. Vet inte ens vem som följer med till BB. Usch! ;(

På bara ett dygn har 3 av tjejerna fött. Nu börjar verkligheten hinna ikapp mig. Jag tycker inte jag är så tjock. Alla klagar, men jag mår ju riktigt bra. Skulle kunna vara gravid ett tag till. Iofs är det ju 3 veckor (eller 5-6?) kvar så jag kanske hinner ångra mig ;)

Fast jag är faktiskt liiite avis på dom.. Vill ju så gärna ligga o snusa på min dotter. Men hon kommer när hon är redo! Älskar min mage, o jag kommer verkligen sakna att vara gravid sen. Det är ett som är säkert! <3
Hoppas jag kommer få vara med om det igen, fast med en pappa som bryr sig...

Sängen. Imorgon ska jag upp tidigt.. Blä :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0