Det rullar på...


Ajajaj! Nu har jag iaf ved så jag klarar mig ett tag. Luktar jul i köket. Usch! Helt fel årstid för det, men men.. :D
Ryggen är paj. Inte så konstigt kanske. Jag är nog den enda i v.37 som släpar massa ved. Men men, man gör vad man måste!

Blev inget FUB idag. P kom med en bra ursäkt igen, och jag vill inte gå ensam så då struntade jag i det. Jag som såg fram emot psykoprofylaxen som vi skulle få lära oss idag. Hoppas jag klarar mig bra på egen hand. Har ju läst på ur böckerna jag lånade på biblioteket så jag har iaf övat lite :P

Imorgon ska tv:n upp på väggen sen funderar jag på att köpa soffa. Har hittat en till kanon-pris. Men jag måste fundera ett tag till. Överlägga med chefen också såklart..

Nu måste jag vila ryggen. Kanske har jag sån tur att vedbärandet sätter igång förlossningen?! Eller nej det vill jag inte. Måste hålla mig till söndag- annars måste jag åka till E-tuna o det vill jag verkligen INTE.

På återseende! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att du har så jävla underbara vänner som hjälper dig med veden :D

2009-04-28 @ 22:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0