ensamt


Usch säger jag bara. Tycker om lägenheten men nej fy fan säger jag bara. Jag vill inte vara här. Det tar emot så sjukt mycket. Ensamt så det heter duga. Fast jag borde ha lärt mig att vara det vid det här laget... men icke!
Har ju faktiskt levt ensam i ca ett år. Det är värre att leva ensam i ett förhållande än att leva ensam o singel. We'll see! Tycker nog det är lika illa faktiskt!

Imorgon ska jag upp tidigt. Eller, jag är morgonpigg nu för tiden. Känner mig pigg efter 3-4 timmar sömn. Kroppen som börjar ställa in sig antar jag.
Det är vääldigt svårt att försöka smyga upp å kissa på natten, utan att väcka lilltösen. Hon är gärna vaken o bökar runt. Myyys! Så sjukt trist att inte pappan bryr sig. Sorgligt... Han missar så himla mycket. Men han kanske förstår det om några år eller så... för sent :(

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0