kaos


Jag gillar inte alls att bo i stan, men va fan gör man... MISÄR!
Vet inte hur många ggr jag brytit ihop senaste dygnet. Bara sitter o bölar åt allt. Som ett litet barn. Men dom som vet, säger att det går över. Inte än på ett tag kanske, men sen.... Jag ser fram emot det kan jag lova för såhär vill jag inte leva. Törs inte göra något, för rätt som det är så är det kaos i huvudet och då finns det ingen annan utväg.

En positiv sak. Lillebror kommer hem på sin födelsedag o stannar i 5 dagar. Det blir trevligt. Både han o jag satsar på att lillfröken tittar ut innan eller när han är "hemma", så hon får träffa morbror. Hon får gärna komma snart. Så fort jag fått i ordning i lägenheten!

Nää, har inget vettigt att skriva idag heller... Ska lägga in bilder så fort jag får igång mitt internet.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0