längtar så det gör ont



Nu rullar det på här hemma... Så skönt så!

Har vart hos Barnmorskan på fm. Fick sällskap också för första gången. Mycket trevligt!
v. 33+3 (34)
Hjärtljud 144
Blodsocker 5,6
Blodtryck 136/84
Sf  31cm (?)
Vikt +5,8kg

Tösen är fixerad o klar för leverans. Huvudet var inte ruckbart. Har rätt mycket sammandragningar. Förra veckan var det mest på kvällstid, men nu har det kommit under dagarna också. Lite obehagligt men samtidigt väldigt spännande.
Blir det värre så skulle jag ringa Mvc. Lite VÄL tidigt för henne att titta ut nu... å förresten vill jag inte ha ett april-barn. Nix!
Heller inte ett 1maj-barn då min söta bror-son är född då. Fast jag ska väl räkna med att gå över tiden ett par veckor. Så slipper man bli besviken o otålig :)

Känns skönt att allt är som det ska.. Har precis kommit hem från FUB. Mycket förlossnings-prat o så fick vi se en film. En riktigt bra faktiskt. Knappt ett år gammal. Nu börjar jag längta tills det sätter igång!

Nog om detta.. Ska baka o laga mat om en stund. Först måste fötterna upp högt en stund. Svullo som man är!

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0