förvärkar hela dagen lång


Uhh va hormonerna spöker med kroppen alltså.. Svårt att förklara för människor som aldrig kommer få känna på det.

Nu sitter jag här å grinar... Jag har världens gulligaste o sötaste lillebror! <3
Jag är såå stolt över honom! Längtar tills vi får hälsa på honom.

Har haft värkar ung. var 15:e minut hela dagen idag..  ibland är det kortare emellan o ibland längre..
Spännande! Men jag ska försöka knipa till på söndag iaf.. Vill INTE ha massa onödiga tabletter o sprutor för att stoppa upp allt. Är man inne i v.34 så låter dom det troligtvis fortsätta, om jag förstod BM rätt :)

I natt drömde jag att det satte igång på riktigt, o jag var tvungen att ta bilen till E-tuna o förlossningen på egen hand. Jag födde själv, utan stöd av pappan till barnet. Var helt förtvivlad. Värsta jag vart med om. Grät när jag vaknade. Det är min mardröm.
Jag hoppas verkligen INTE att det var en sanndröm! Usch, hemska tanke... Men det ser ju inte så ljust ut :(

Ska ta en varm dusch o se om förvärkarna går över. Vila hjälper ju inte iaf...

Kommentarer
Postat av: Z

Du vet iaf att jag finns här och jag ställer alltid upp på dig min vän!

2009-04-09 @ 09:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0