Mer att se fram emot!


Vaknat med huvudvärk i en vecka nu. Det brukar ge med sig under dagen som tur är, men det är inge kul att varje morgon vakna med det. Man vaknar inte upp på rätt sida direkt. Hoppas det släpper snart!

Har suttit o kollat resor nu. Vi ska åka o hälsa på lillebror!! Wie va kul det ska bli! Längtar efter det. Lilltösen ska få träffa morbror, o det ser han fram emot, o jag med! :)
Mamma ska ju följa med så jag har stort stöd av henne. Om allt är som det ska med henne, så ska det inte vara några problem att flyga. Är ju ingen långresa som tur är. Känns dock lite läskigt att flyga med ett spädbarn men jag är inte den första som flyger med bebis :)

Förvärkarna fortsätter. Har nån jättekonstigt mensvärk nattetid. Annars är väl allt som det ska.

Första barnet i Maj-tråden har kommit. Börjar kännas lite läskigt nu. Jag har inte förberett mig alls, mentalt. Jag vet inte vad jag ska göra? Handlingsförlamad. Tar det nog lite som det kommer. På FUB säger dom att man måste fundera ut hur man vill ha det osv. Man ska komma överens med sin partner om hur man vill att allt ska gå till, för när man ligger där så kanske man inte riktigt är klar i skallen. Lite svårt att komma överens med någon som man inte ens kan prata med? Eller, som inte bryr sig om mina känslor?! Jaja..
Är ju iaf öppen för all slags smärtlindring. Bada, tens, akupunktur är sånt som jag vill prova först..

Är riktigt trött på ensamheten just nu. Allt hattande får mig att fundera tillbaka på den tiden när jag fortfarande hade ett val. Jag vill inte säga att jag gjorde fel val- men ibland ångrar jag mig o undrar hur det hade kunnat se ut om jag hade valt den andra vägen. Man ska inte tänka så, för det hade säkerligen inte sett bättre ut. Jag antar att jag får igen för gammal ost. Men snart vänder det, det kan faktiskt inte bli mycket värre än detta.. Tur att jag kan se en framtid.

Tvåsamhet- ja tack. Tror ni nån vill ha en höggravid psykopat med ett extremt kontrollbehov?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0