Can't lose what you never had

Hej kära läsare!

Trodde jag skulle vakna upp med svidande ögon eftersom jag somnade vid halv fem imorse, men icke.
Jag vaknade av ett stort leende från lillflickan. Kan det börja bättre? NEJ!
Hur underbar kan man vara?! Det är helt otroligt! :)

Undra vad denna dag har att erbjuda?
Ska åka till Forssjö o lämna bilen senare. Blä för att vara bil-lös. Nu är man bortskämd.
Sen fyller ju farbror år idag också. Det ska vi fira. Dom ska gå ut o äta ikväll, men jag avviker o kollar på mc-kortegen istället. ÖGONGODIS!! :)

Nu ska jag städa i ordning här när jag är hundfri. Man får passa på :)
Alice ligger o roar sig i Pingu-gymmet!

Ha en fin dag. Kämpa på!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0