en ny morgon...


..idag ställde jag klockan. Usch va det sved i ögonen när jag vaknade. Jag gick o la mig vid midnatt, men kunde ju såklart inte somna då. Låg o vred o vände mig nån timma. Kl. 04.30 vaknade Alice o ville ha mat. Då hade hon sovit 8,5 timmar. Ammade i sömnen som vanligt nattetid. Alice somnade när hon var mätt, sen vaknade hon kl. 8 o va hungrig igen.
Nu har lillfröken sovit 14 timmar, med två små mål. Undra om hon vill bli väckt efter tolv idag också? Tröttisen :)
 
Mitt huvud hänger inte riktigt med som det ska idag. Börjar bli riiiiktigt trött på detta. Tur jag ska träffa BM nästa vecka.
Alvedon blir det idag igen...

Förresten fick Alice OK på hörseltestet igår. Det var ungefär vad jag hade trott också ;) Inte hör hon illa iaf. Ultrahörsel, precis som mamma :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0