frustration


Vet inte vad man ska säga. Skratta eller gråta åt alla människor. Den ena värre än den andra.
Iaf så är det rätt kul att höra hur en händelse förändras från att den börjar spridas till att man får höra om den igen efter att ha passerat 7-8 personer. Men jag kan iaf garantera att han INTE tog bilen och drog iaf :P (tack o lov?)

Har sjukt dåligt samvete idag. Vill inte ens berätta om det. Bläk. Har en hel del frustration inom mig som jag behöver få ut på ett eller annat sätt. Vet dock inte vad jag ska ta mig till. Vill ju inte att det ska drabba mina nära. Men det löser sig säkert. Antar att det har med helgen att göra. Det var många barndomsminnen som spelades upp vilket kanske inte är så konstigt. Det tar ett tag att bearbeta sånt. Glömmer gör man aldrig, men man kan lära sig leva med det.
Bäst vore kanske att bli ihop med en nykterist. Men frågan är ju vart man hittar en sån i det här samhället?

Äsch. Behöver VERKLIGEN fortsätta läsa i boken o "träna"  på detta.

Förresten så har jag hittat en tik åt Alfons. Snabba vändningar. Blir nog parning vid nästa löp. GUD SÅ SPÄNNANDE!!!

Massa kärlek till mina älskade vänner! Ni vet vilka ni är. Utan er vet jag inte vad jag skulle göra <3
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: M

Det är skrämmande vad folk hittar på egna historier om saker och ting. BTW så var det väl bara du och jag som egentligen såg vad som hände från början. :-) Puss på dej söt!

2009-08-28 @ 08:13:40
URL: http://www.metrobloggen.se/busmamman
Postat av: Mysan

Ja du har rätt. Och eftersom jag är senil så har jag redan glömt bort allt. Så om det är någon som undrar något ska dom nog fråga dig ;P Fast jag kommer ihåg att han inte körde någon bil iaf. Alltid nått :) Haha! Puss från Alice o mig!!

2009-08-28 @ 10:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0