mage eller hjärna?


Det har hänt mkt senaste dagarna... men än så länge vill jag hålla allt hemligt. Det blir så mycket snack o den svenska avundsjukan gör sig väl påmind I guess. Folk stör sig på så mkt nu för tiden. Istället för att glädjas med sina medmänniskor så gör dom tvärt om. Mysko!
Jag är iaf jätteglad och ser ljust på framtiden :)

Anledningen till att jag har gjort det här valet är för att jag VET att jag är så stark att jag orkar gå vidare om det skulle gå åt helvete. Är inte det bra? Varför ska jag må dåligt när jag kan må bra? Jag tänker inte plåga mig själv mer..

Jag har lärt mig hantera mina tankar. När jag känner att det börjar "spåra ur" så kan jag numer stoppa tankarna där (oftast) och börja tänka på annat. På så sätt har jag nu också sluppit dessa hemska mardrömmar, vilket är underbart.

Ja, kort o gott... det går framåt!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0