stugan


Här sitter jag o väntar på att tvätten ska bli torr i tumlaren.. Sen ska jag åka ut till stugan. Ja, numer kallas huset stugan. Åker dit o är där på dagarna, sen åker vi hem framåt kvällen när det börjar bli sovdags. Haha! Så sjukt.

Ska åka å leta tapet nån dag. Sovrummet ska bli vitt. Om jag får som jag vill blir det tre helvita väggar o sen en vitmönstrad (bara vitt!!) fondtapet. Jag tror att det ska gå bra.

Håller på å läser världens bästa bok. Ska fortsätta med det i hängmattan i stugan!
Ciao


Kommentarer
Postat av: Fiia

Det blir nog bra i sovrummet... vitt är ju så snyggt! :D

2009-08-10 @ 16:57:23
URL: http://fiiasplace.blogg.se/
Postat av: Mysan

Ja man kan inte få för mkt vitt :)

2009-08-11 @ 10:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0