Tummen upp!


Sitter o beställer kläder... jag som ALDRIG beställer kläder över nätet ska ge mig på det ikväll.
Hittade lite fina grejer på rean, så jag måste slå till helt enkelt. Och självklart är det inte till mig utan till min lillsnörpa! Då blir det liiite lättare så att säga :)

 

Tummen Byx-Kjol och Tummen-mössa. Perfekt till våren då det inte fanns i hennes storlek nu.. Men den som spar han har. Helt otroligt söta pastellfärger!

Har sanslöst ont i huvudet. Blir nog till o ta en Alvedon. Imorgon ska jag ringa VC o se vad dom kan göra åt saken. Undrar om man måste opereras eller vad dom har för planer? Har verkligen ingen lust att lägga mig på op-bordet. Det vill jag lova. Bläk!

Nu ska jag skutta iväg till mys-soffan!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0