two beds and a coffee machine


Uppe med tuppen idag. Eller iaf tidigt. Gick upp strax efter att P åkte till jobbet.
Vi ska till barnmorskan idag på fm. Wiee! Jag hoppas jag alltid får ha B. Hon är min favvo! Världens gulligaste!

Igår blev jag av med lägenheten också. Ont i magen. Men det känns ju j-vligt onödigt att sitta o betala 6000:- i onödan för nått som inte ens används. Det slipper jag helst. Dessutom trivs jag inte alls där, så även om det skulle skita sig (vilket positiva jag såklart räknar med) så vill jag ända ha något nytt. Ska alltså ringa Heimstaden idag o få allt klart. Jag hoppas A kommer trivas bättre än mig där :)

I efm hämtar P nya soffan. Mys! Och om några veckor (?) blir det bygga bygga. Vi har BIG PLANS! Vi räknar med att öka husets värde med några hundra tusen. Om det blir som planerat kommer vi vara klara om ett år, förhoppningsvis lite tidigare!

Nu måste jag ut med hundarna innan det är dags att bege sig mot stora stan.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0