Black Jack


Jag vill gå på Safiren på fredag. Black Jack. Har aldrig vart där och nu lockar det faktiskt lite. Men jag får stanna hemma. Kanske får jag gå nästa år? Om jag har tur (eller otur?)

Alice ålar sig fram sen ett par veckor tillbaka. Sedan ställer hon sig upp på alla fyra. Som när man ska göra armhävningar, fast hon har rumpan högt högt upp i vädret. Och så skjuter hon iväg sig själv. Så sjukt gulligt :)
Jag håller på och pussar sönder henne. Inte bara jag. Hennes far är också rätt bra på att pussa henne. Undra om man kommer hålla på så hela hennes liv? Skapligt pinsam mamma man kommer vara om en sisådär 13-14 år! Haha! :)

Idag har jag fått tillbaka min kära EL så imorgon ska vi ta en lååång promenad. Underbart!

Sussi- TACK för alla fina kläder! Guld värt! Jag har ju fortfarande inte fått arslet ur vagnen och gått hela den långa vägen till dig för att hämta och lämna alla grejer :)

Lat.... det är jag det!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Milla

Men gå på Black Jack! Jag tar barnet! Utan tvekan!

Pussigull du har ju mitt nummer ;)

2009-12-09 @ 23:11:09
Postat av: Zuzzi

Halloj



Hoppas det fanns nått som passade o var stort nog..=) var ju rädd att allt skulle hinna bli förlitet när det stod här...



Jag kunde ha kommit förbi med dem men jag har haft mkt skit just nu att ta itu med o ännu verkar det inte färdig..



Hoppas ni är friska nu iaf efter vinterkräkis.. bläh,,



Puss o kram o ha en trevlig Lucia

Från Sussi o hennes tre små (några iaf) bebisar..:)

2009-12-11 @ 23:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0