Tror inte det är sant!


Lätt 2009's bästa låt!!
Erik Grönwall- Higher

Det har hänt något helt underbart och knasigt. Jag är överlycklig. Vet inte om jag ska skratta eller gråta!?
Just nu tänker jag iallafall vara glad. Fick en rolig julklapp i förskott helt enkelt! Yeeey! :)
Kanske kan det komma något bra ur detta? Framtiden ser inte riktigt lika nattsvart ut längre and I love it! :)

Låt det förbli såhär nu. Jag orkar inte en motgång till. Då kommer jag klappa ihop som ett korthus. Det behövs så lite, känner jag.

Lagom tills jag trodde att alla var friska så kom nästa omgång. Peter är superförkyld, Alice är förkyld och snorig. Hon hostar och är inte lika pigg som vanligt. Pluss att magen inte är ok.
Jag har klarat mig än så länge. Dock sticker det i halsen idag och det är något på g. FAN! Jag känner min kropp utan och innan.

Britney Spears- Out from under

... behöver jag säga att jag är beroende av musik?

Ska försöka ta oss ut.. Ciao

Kommentarer
Postat av: Zuzzi

Härligt att höra att du är GLAD!!!



Hoppas dock du slipper förkylningsbacillerna...=)



Kram

2009-12-17 @ 18:47:09
Postat av: Milla

Gumman, det ät tydligt att vi behöver en liten stund för oss själva..typ en fikastund :)

Call me! :D

2009-12-18 @ 11:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0