Alltid sent ute...


I efm ska jag träffa chefen. Behöver prata ut o framför allt reda ut allt. Dessutom ska hon fylla i papper om min HP-ansökan. Tror hon förstått för länge sen att det inte funkar så mkt längre, men det känns ändå lite pinsamt på något vis?
Jag är ju liiiite sent ute som vanligt. OM jag nu får HP-ansökan beviljad (man ska inte hoppas för mkt) så ska jag gå hem redan om 5! veckor. Herregud vad tiden går.. Snart är det dags att föda ;)
Först ska jag som sagt skriva en hel novell om vad mitt arbete innebär etc etc, och fylla i alla tusen papper. Vi får se om jag lyckas!

Idag mår jag lite, lite bättre. Inte alls lika ont i halsen, och örat är det bara lite lock för. Det tar sig, även med skit-Kåvepenin :)

I tisdags var jag hos BM. Fick en ny jättegullig BM, för min ordinarie var sjuk. Åh vad jag tyckte om den nya också! En rar gammal tant som jag aldrig sett förut. Väääldigt noga med allt. Mina besök brukar ta 10min max. I tisdags var jag där i nästan en timma!
Bebis mådde finfint. Mitt sf-mått låg på 24 (perfekt!) och hjärtljuden var på 136! Väldigt lågt, men det var ju lill*ns sovstund. H*n är lik mamma å pappa! Tar gäärna sovmorgon o busar hellre runt sent på kvällen o natten! Inte mig emot, än så länge. Det blir kanske lite jobbigare att få "normala" rutiner när h*n är ute sen men jag får väl helt enkelt fortsätta vara en nattuggla ett tag om det nu håller i sig!
Jag har fått sammandragningar. Det är hela paketet som övar inför förlossningen. Det känns lite obehagligt ibland. Hela magen blir stenhård o det drar o sliter. Men det är normalt. Kändes skönt att höra!
Hb låg på 108 igen, så nu tycker dom att jag ska äta TVÅ järntabletter. USCH! Hur ska det gå till?
Dom va tvungna att sticka mig fyra ggr i fingret innan dom fick ut tillräckligt med blod. Snåla jag. Inte ens några droppar kan man avvara. Haha! Men man ska ju spara på det lilla man har :)

Ska kanske plocka undan frukosten nu å ta en dusch.
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0