Helt underbart



Jag kan inte sluta fashineras över hur det det rör sig i (och utanpå) magen på mig. Hur h*n buffar så man ser på utsidan. Bonk bonk. Mest hela tiden. Ser ut som h*n vill ta sig ut. Kanske börjar det bli lite småtrångt där inne :)
Det är sjukt häftigt iaf! <3

Mötet med chefen gick bra. Fick en hel del gjort och sagt. Skönt!
Nu är pappren om HP inskickat, så nu får jag väl vänta i ett par veckor innan jag får svar. J sa att hon aldrig vart med om att någon nekats HP på vårt jobb, så jag räknar med att gå hem 16 mars, om jag inte räknat helt fel. Det är 4 veckors arbete kvar för min del isf. Får se hur det ska gå till!? Oj vad det ska bli skönt att slippa det där sen, på ett bra tag!

Blev också klart idag att det blir ett Sthlm's-besök nästa vecka. Åker redan på söndag, och kommer hem på onsdag kväll. Jag får sällskap också, vilket känns skönt. Lär jag nog behöva eftersom dagarna slutar kl.16 :P

Dags att hänga tvätt. Ciao

Kommentarer
Postat av: Fiia

Skönt att det löste sig med jobbet, nu kanske du kan "koppla av" och koncentrera dig på annat :) Kram

2009-02-05 @ 22:05:50
URL: http://fiialia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0