hemkommen



Nyss hemkommen från en lång dag i bilen. Eller, 5 timmar iaf.. Det räcker o blir över. Ska bli skönt att slippa detta snart!

Har inget vettigt att skriva idag. Är mest tom i huvudet. Mår okej för en gångs skull. Behöver ha min dagliga dos av min älskling för att kunna "slappna av" i hjärnan. Har haft hjärnspöken senaste dagarna och har inte kunnat prata med nån om det heller. Men nu känns det lättare. Han får mig att tänka framåt. Puh!

Magen kurrar. Ska kolla om det finns nått gott i kylen..
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Zarah

Later bra att de gar framat :) Sa glad for din skull! Snart kommer jag hem sa da far vi ta och koka ihop nan god matr och snacka lite skit :) Har lite presenter ocksa :D Puss!

2009-02-16 @ 10:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0