Herregud!!!


Vilken natt det vart. Jag har nog aldrig vart så arg o slagits så mycket. Eller förresten, har jag någonsin slagits?
Ja jag fick nog ut mina aggressioner (stavning?) trots att allt bara var en mardröm. Kände mig helt upp-o-ner-vänd när jag vaknade. Vad var på riktigt o inte?! Usch så förvirrande!
Men nu har jag kommit på bättre tankar, o det känns skönt.

Har hunnit med ett besök hos C på morgonkvisten. Vilken skillnad! Nu kan jag ju till o med röra mig utan större bekymmer. Så himla skönt! :)
Fick ligga med värme o tens i 20 min sen fick jag massage. Nu har jag stödbältet på mig o det gör också stor skillnad- än så länge. Jag hoppas såklart att det håller i sig!

Jobbet väntar... Jippie!

Ps. Z- inga pengar på luren. Därför jag inte svarat. Fyller på den efter jobbet!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0