Lär dig livets stora gåta, älska, glömma och förlåta"


Idag har vi vart duktiga trots att jag har haft huvudvärk hela dagen (pga järnbristen kanske?).
Har hunnit med en massa bra saker... Dock inte det som vi pratat om i ca 2 veckor.
Jag tänker hela tiden: "men vi kan ta det imorgon" och så skjuter jag upp det. Även fast det bara tar en kvart att få det avklarat :)  Jag är dålig på att prioritera just nu helt enkelt. Haha!

Imorgon är det dags för jobb igen. Jippie, eller INTE. Ångest big time! Jag älskar inte min nya kollega så mycket. Vi är totalt olika. Jag får helt enkelt börja räkna ner dagarna så kanske det går lite lättare.. Ungefär som innan man ska gå på semester..

Pussheej


~  Hjälp andra, men när du gör det, glöm inte dig själv ~



Kommentarer
Postat av: Zarah

Du skulle jobba med mig. Hihi. Nu ligger jag på en öde ö och solar. Skickar en tanke till dig!

2009-02-12 @ 05:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0