Närhet



Läste en blogg nyss. Kunde ha vart skrivet av mig själv...


"Hittade ett så fint och sant citat som jag tycker säger väldigt mycket om mitt sätt att tänka... jag vet att det är flera i min omgivning som ibland (ofta?) undrat hur jag kan utsätta mig för det jag gjort och gör i mina relationer. Varför jag kämpar i stället för att ge upp när jag kanske borde..

"När du ser tillbaka på ditt liv kommer du förstå att de ögonblick då du verkligen levt är då du har uträttat något av Kärlek"

-Henry Drummond

Jag tycker det är en vacker tanke och jag hoppas att jag i framtiden inte ska ångra det jag uträttat av kärlek.."


Som sagt, det är så mycket som andra inte förstår. Även fast jag förklarar.

Alcazar leder väl överlägset nu hoppas jag- resten var bara skit! Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0