Öroninflammation


Det hjälpte inte att min kära fästman köpte en fin o dyr mössa till mig igår, för igår kväll när jag kom hem fick jag lock för ena örat, då visste jag att det skulle sluta illa. I natt sov jag väl ungefär 2 timmar, innan jag vaknade av världens värk i örat o i hela huvudet. Låg vaken i många timmar, av smärtan, så idag är jag slut som människa.
Ringde vc nu på eftermiddagen för jag stod inte ut längre, och den här gången fanns det faktiskt en tid redan en timma senare. Så nu har jag vart o träffat ännu en väldigt trevlig läkare på sjukhuset, som skrev ut pencillin och som sjukskrev mig (100%!) hela veckan.
Usch, jag vill va frisk o pigg... Inte ligga själv hemma som ett kolli!

Mat kanske? Ekar i kylen så det blir väl nått lätt... igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0