rullar fram



Det blev en hel-dag hos Malin igår. Först ett besök hos min kära kurator förstås. Jag förstår inte att tiden alltid går så fort när jag är där?! Men det är väl bra det!

Hos Malin bjöds det på mat*2, tårta, bullar o kakor. Jammi :) Vi var inte hemma förrän sent. Tokdäckade efter 2 sidor i boken! :)

Idag har jag mkt att stå i. Måste börja med att tvätta lite kläder så jag har nått att ha på mig när jag åker bort.
Börjar bli nervöst i magen kan jag lova. Jag hade egentligen gärna stannat hemma, men det kan nog bli lärorikt, inte bara för mig! Skönt att se storstan lite också! Jag försöker se det positiva i detta. Haha!

Fram med känslorna!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0