Tårtkalas


Usch va jag skäms nu! Jag tittade igenom garderoben (ännu en gång!) imorse i hopp om att kanske hitta några byxor som jag kan ta mig i, men icke. Bestämde mig hastigt o lustigt att jag kanske skulle ta en snabb-sväng till Nkpg o kolla in gravid-byxor. Vill inte gå runt i mysbyxor under f-veckan nästa vecka.
Här i stan finns ju nada utbud.
Frågade Malin snällt om hon ville ha hundarna medans jag är där. Visst sa hon (snällaste människan i världen. Ställer ALLTID upp!), "...så kan du få lite tårta också"
TÅRTA? VADÅ TÅRTA? *kolla datum*  Neeeeej.
Hur kan man vara så jävla självupptagen att man glömmer bort bästa Malins födelsedag?! HALLÅ?!
Nu är det dags att vakna upp till verkligheten igen. Kan inte gå runt i min bubbla längre!

Så nu blev det andra planer :) Jag ska till kuratorn kl. 13 sen måste jag leta reda på en fin present o sen blir det kalas, i mysbxor! Haha! :)

Nu blev det lite bråttom! Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0