usch va svårt det är



Hur kan det vara så jävla svårt att förstå?
Jag förstår nästan allt när jag läser om det?! Förnekandet var det ja.  
Jag behöver prata med nån... ganska snart!

Jag tycker att hans "gamla" beteende visar sig ibland. Men det är väl inte konstigt egentligen. Svårt att bara ändra allt från en dag till en annan. Men det är klart att jag går å drömmer om att det skulle vara så. Va mycket lättare allt vore då!

Du får helt enkelt stå ut med mitt tjat o gnat. Jag gör det för att jag bryr mig.

Idag har jag hittat lite smått å gott. Byxor, leggings, linnen o några tröjor. Allt som magen kan få plats i!
Så himla skönt att kunna ha lite "normala" kläder o inte behöva gå i linnen o tröjor som slutar under brösten ;)
O ja, det är självvalt. Jag älskar min mage o pyret som lever loppan där inne.
Skulle inte byta ut det mot något annat! <3
Så det så!


Kommentarer
Postat av: Z

Kanner man igen dig nar man kommer hem? eller ar du annu mera tjockis :D hihi...

2009-02-10 @ 04:24:58
Postat av: Mysan

Jag märker inte så stor skillnad men ni lär ju se skillnad när ni är hemma igen! Jag hör redan nu M säga "Fyy faaan va feeet du blivit" (standard!) Haha! Hoppas ni har det gott på andra sidan jordklotet! :)

2009-02-10 @ 12:16:14
Postat av: Z

hihi sott :) Vi har de kalasbra.. Hoppas du med har de bra.. Nar jag kommer hem sa ska vi leeeka.. hihi

2009-02-10 @ 14:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0