Mammas dag idag!



Satt igår o funderade vart alla mina pengar tagit vägen. Det fattades över 4000:- på mitt konto! Utan att jag gjort något speciellt. Det var underligt...  Men nu har jag listat ut vart dom försvann... å jag ska nog se till att få tillbaka dom omedelbums så jag kan fortsätta roa mig på egen hand :)

Vågen börjar röra på sig nu. +1kg på en vecka. Har i stort sett stått still sen inskrivningen i november. Kan ju bero på min psykiska hälsa. Har väl inte vart så väldans matglad pga allt. Än så länge sitter allt på magen (tror jag???).
Antar att det hinner ändra sig fort fort! Snart kommer vi rulla fram, pyret o jag ;P


Vi somnade osams igår. Det värsta jag vet, men det är ju en vana jag har nu. Jag klarar det. Måste man så måste man!
Kanske därför jag ser ut som ett lik i ansiktet nu för tiden?! Fick iaf ventilera mig med P efteråt. Jag förstår ju att allt är svårt, men det är minst lika svårt för mig som verkligen undvikit att hamna i en sån här sits o ändå hamnar här?! Som blivit "sjuk" pga en ANNAN människa. Helt sinnes egentligen!? Jag måste lära mig att bli mer egoist. Alla gör vi våra egna val. Jag ska inte må dåligt över att någon annan gör ett dåligt beslut. *pränta in i skallen*

Jag ser verkligen fram emot första mötet. 3 veckor kvar dock. Låååång väntan!
Usch vad jag tjatar om samma sak hela tiden. Men det är ju frivilligt att läsa som tur är.

Idag ska jag rå om min kropp o själ lite extra o kanske äta tårta!
Älskade mamma fyller 51 år idag! Grattis grattis! <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0