BH-Dilemma


Idag har jag vart på stan o shoppat. Haha! Låter ju som ett skämt men det är lite mysigt att strosa runt med sig själv och bara titta o känna lite. Det finns ju inte så stort utbud men jag hittade några fynd trots allt. Det var endel rea. Den ena saken (en present) hade kostat 595:- och jag fick den för 300:-! Kändes fint! Dessutom köpte jag smink som skulle kostat nästan 400:- för ca. 50:-.

Anledningen till att jag åkte ner på stan var för att jag skulle köpa en bh (undra hur många ggr jag letat nu?). Det här med att vara gravid är inte alltid lätt (det ska gudarna veta!). Brösten växer. Jag har alltid vetat vilken storlek jag har så jag har bara kunnat ta en som jag tycker är snygg, och så sitter den som ett smäck. Men nu är det andra tider... Vet inte hur många jag har provat, och inte köpt en endaste! Jag går fortfarande runt i mina gamla slitna, för små bh:ar. Inte ett dugg bekvämt, men det känns lättast för tillfället. Jag har liksom ingen ro att prova 711 stycken för att Kanske hitta någon som sitter bra. Nej fy, jag är alldeles för varm, otålig o tjock för det just nu. Jag kanske tar tag i det en annan dag... IGEN! :)

Jussifer är hungrig nu, så jag ska ta en macka. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0