Livet har tagit en ny vändning


Bloggtorka pga många olika skäl. Det har hänt endel i mitt (vårt) liv. Tragiska saker som jag aldrig hade kunnat ana.
Jag är numera inneboende hos mina älskade föräldrar efter en mycket omtumlande och tung höst och jul. Såhär i efterhand fattar jag inte hur jag (och framför allt) bebis har lyckats överleva den här tiden. Dessutom har jag jobbat så mycket jag klarat av. Min kropp skulle ha kolappsat för länge sen, om jag inte hade haft mina underbara vänner, föräldrar, hundarna och så förstås mini.
Som det ser ut nu kommer jag bli en ensamstående mamma till min lilla skrutt i magen. Det var ju inte precis det man hade drömt om, men ibland blir det inte som man tänkt sig.

Jag är så sviken som man kan bli. Har nog inga tårar kvar att gråta ut. Jag är livrädd att bebis ska må dåligt pga att jag mår dåligt. Jag försöker verkligen hålla modet uppe och "gömma undan" mina känslor, allt för att h*n ska må bra där inne i magen!

Sitter och väntar på att MVC ska ringa upp. Ska försöka få en träff med min BM. Måste bli sjukskriven. Kommer bli sjukt jobbigt och pinsamt att berätta sanningen för henne, men jag måste. Kommer sitta och storböla men hey, inget att göra!

Dags att avsluta detta... Återkommer snart igen!

Kommentarer
Postat av: Fiia

Låter inge vidare du, men du verkar vara en stark tjej, du kommer klara detta fin fint! Jag vet att vi inte känner varandra såbra men vill du prata så finns jag! Hoppas det löser sig! Kram från mig!

2009-01-06 @ 13:30:41
URL: http://fiialia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0