Sinnesrobönen

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden."

Sug på den karamellen en stund!

Jag har många gånger funderat över hur det hade sett ut om jag hade flippat ut totalt ett tag?
Det är lätt att fly. Stänga av mobilen och låtsas att man inte finns. Ungefär som ett barn som håller händerna för ögonen och säger: "Nu ser ni inte mig". Men jag har alltid stannat kvar i verkligheten med alla tankar, känslor, frågor och räkningar. Jag är stolt över mig själv.


Nu ser jag fram emot förändring, som jag faktiskt märker av. 

Glädje är det enda man ska ta ut i förskott!

Kommentarer
Postat av: m

Du ska va stolt över dig själv gumman. Du är ju bäst! :-) Puss!

2009-02-03 @ 16:29:17
URL: http://metrobloggen.se/busmamman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0