Urban Jungle


Ny dag - nya möjligheter. Hur ska man orka?

Har suttit o tittat på Saltkråkan nu på fm. Mysigt. Förra veckan såg jag Madicken, Emil i Lönneberga och Barnen i Bullerbyn. Har jag tråkigt eller? Ja ungefär så roligt är mitt liv just nu. Haha!

Har suttit o letat lägenhet också. Finns inte ett smack. Känns inte riktigt som att jag, bebis o hundarna platsar i en etta på 35m2 och jag vill heller inte ha en hyra på 5000:- för en rutten 3:a mitt i stan! Nej tack.
Nån som vet nån ok 2:a åt mig kanske? Eller nån liten stuga på landet? Det skulle vara det bästa!

Har mailat på en vagn idag. Den är jättefin. Dock en 3-hjuling. Jag hade bestämt mig för att Inte köpa en sån eftersom jag säkerligen kommer gå mycket grusväg, men jag älskar den vagnen. Ska få fler bilder på den, sen får vi se om jag orkar ta mig iväg å provköra den :)

Ska försöka ta mig i kragen och göra något annat. Idag kan man ju till och med gå ut!

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0