bullbak...


Sov på Lasstorp i natt... Vi kom "hem" runt midnatt så det blev en sen kväll för oss igår. Alice somnade vid 01 ungefär och mamma o jag var tvugna att väcka henne i morse vid 11. Då tyckte vi (speciellt mina bröst!) att hon sovit klart. Tröttmössa. Då hade hon sovit heeela natten... som vanligt... o lika glad är jag för det :)

Ikväll har jag bakat bullar... gamla hederliga kanelbullar. Mums. Det blev 90st o P har redan vart här o godkänt dom. Nu har jag NÅTT att bjuda på OM det kommer nån på torsdag. Bra! Hann göra en sockerkaka också. Lutar åt att det blir firande ute på landet. Orka sitta här inne o trängas om det går att vara ute... Slipper man dammsuga också! Haha :)

Min önskelista

* Ett (helst mitt eget) hus
* En kamera
* En ny bil 
* Några miljoner på kontot
* Kärlek

(jag begär inte mkt alls.....)




Snygg sovstil ;)

Kommentarer
Postat av: zuzzi

Sleepwalker... :) sötiz

2009-07-22 @ 00:32:27
Postat av: Malin

Men fan, det fixar jag Majsan. Jag för över ett par miljoner till ditt konto, och sen kan jag vara lite kär i dig också. Bara jag får smaka bullar! :-)

2009-07-22 @ 09:56:18
URL: http://www.metrobloggen.se/busmamman.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0