ersättning, 8 veckor och 2 dagar


Det gick kalasbra. Som jag misstänkte. Hon är ju så duktig min lilla flicka. (skryt skryt!)

Jag borde verkligen sova nu.. men jag går å drar på det, som varje kväll. Gillar inte att sova. Men jag antar att det beror på dom f*ckingj*vla mardrömmarna. Jag tror o hoppas att det ska gå över av sig själv... Så dum man är ibland!

Ska lägga mig med min nya tidning. Bör ju vara liiite utvilad imorgon när stumpan vaknar. Blir ev en tripp till grann-stan.
Det suger i shopping-tarmen!

Natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon måste blivit stor nu :P små barn växer ju så fort!.



Vi åker till London i November, det är ett dag kvar men den som väntar på något gott.... ;)

Kraam

2009-07-31 @ 16:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0