APA?


Har haft några kanondagar med massa sol, mys, god mat osv.

Trött på allt är jag. Han är så himla bra på att förstöra min tillvaro. Som nyss. Först var det rena helvetet, sen när jag ringde upp honom så var han t.o.m villig att fixa klart det här med huset (det har jag ju iofs aldrig hört förut! Tss). Lär ju inte hända än på länge men hoppas kan man!
Jag är sjukt trött på vad drogerna har gjort med hans hjärna. Vi kommer aldrig kunna gå vidare någon av oss när han håller på som han gör. Han ber mig fara åt ...... men ändå vägrar han skriva över alla lån på honom. VAD GÖR MAN?
Jag vill bara slippa honom. Slippa alla bekymmer som han prackar på mig. Jag vill kunna sova gott en jävla natt. Är det för mycket begärt eller? Han säger att han ska låta oss va ifred, ändå så kommer nått drygt sms efter några dagar (då när man äntligen kunnat börja slappna av o tänka på annat). Så jävla elak. Min kropp och min själ behöver lugn o ro, NU! Vet inte hur mkt mer jag orkar med, på riktigt.

Vi sitter nybadade o nyduschade här hemma. Jag och Alfons tog en svalkande dusch och lilla Alice fick bada i handfatet. Vi behövde kyla ner oss efter denna heta dag. Herregud. Stackars alla som jobbar säger jag bara! Olidligt!

Dags att skutta till kojs. Imorgon väntar ännu en dag på stranden!

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0