blocket?


Godis på beachen idag. Börjar kännas märkligt det här. Nog för att stan inte är stor, men jag har aldrig sett killen (inga namn ännu) förut men nu helt plötsligt så ses vi titt som tätt, och här o var. Kul kul!

Blev mycket mer sol idag än igår iaf. Alice somnade nästan direkt när vi kom dit sen sov hon nästan tills vi skulle åka hem. Hon hann med en måltid innan hemfärden. Så skönt så. Jag kunde ligga i solen o njuta för fulla muggar!

Nu väntar vi på faster som ska komma på besök. Trevligt! Va inte igår. Sen blir jag hundlös. Huh.
Dilemma. Mår verkligen inte bra av det här. Vill inte göra mig av med hundarna men som det ser ut nu så har jag inget val. Det GÅR att fixa vardagen ensam med hundarna, men fan va jobbigt det är. Har allvarligt talat funderat på blocket.
Fy helvete vilken ångest.
Nej orkar inte med fler tårar så jag avslutar här... Ska återgå till andra sysslor!

Hejsvejs så länge

Kommentarer
Postat av: Pillan

Näää, va läser jag!! Nu får du aldrig tillbaka pluttan! =P

Annars kanske jag aldrig mer få se henne sen. :'(

Pussa hjärtat från mig.

Kram

2009-06-26 @ 00:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0