donation


Åh, jag älskar Måns Zelmerlöv- Hold on
Jag får väldigt fina tankar när jag hör den låten. Det gör gott i själen!

Sitter o pratar med mina "vänner" på FL. Tragiskt. Jag känner mig som världens elakaste människa som sitter här med mitt underbara barn, medans flera av dom fortf. kämpar. Jag vet ju hur sjukt jävla jobbigt dom har det. Jag (vi) hade turen att lyckas på vårt första hela försök. Jag hade alla odds på min sida. Ca 50% chans att lyckas på 3 försök. Dom flesta av mina "vänner" är 10-17 år äldre än mig och har inte samma chans. En har ett procental på 2. Hur orkar man då?
Det är svårt att ge upp i en sån situation. Det blir som en besatthet.

Jag har funderat mycket på att donera ägg. Inte nu, men när jag känner att jag är "klar".
Jag skulle gärna vilja ha fler barn (hade nån kunnat tro att jag skulle säga det?).
Jag vet vilken stor lycka det är att få barn och att ha barn. Att få vara gravid var det häftigaste jag vart med om. Och att få föda henne var ännu häftigare! Jag skulle lätt kunnat gjort om det NU!
Jag går gärna igenom en puff och sprut-period och ett ÄP för att någon ska kunna få känna som jag.
Den största kärleken i livet!

Stranden väntar på oss... Älskar min Alice över allt annat på denna planet! <3

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0