Ajajaj



Idag vet jag att jag lever igen. Foglossningen är iiiiinte rolig efter en dag (en halv!)  på jobbet. Förra veckan var jag ju hemma hela veckan pga luftrörskatarren osv. och då var det fina fisken med ryggen, men nu... jag kom knappt upp ur soffan!
Tur att jag bara har 10 arbetsdagar kvar nu... Är nog precis vad jag kommer klara av!

Sjukgymnasten ringde o meddelade att min TENS-apparat har kommit, så den var bara att hämta.
Dock så fick jag klargjort för mig av alla trevliga själar på jobbet att man tydligen kan få låna en sån gratis på MVC, så jag är väl lurad. Men jag orkar inte bråka om det nu när den är beställd å levererad å allt...

10 veckor kvar nu! :)


I lördags la jag undan 15 bh'ar som jag inte längre kan ha. Herregud. Dom täcker inte ens halva bröstet och gick knappast att knäppa heller. Kommer jag någonsin kunna ha dom igen eller kan man lika gärna kasta dom? Det undrar jag.. Återstår väl att se antar jag!?








Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bara att kasta dem åt helvete. They will never fit again. Och ta en bild på tuttarna en vecka efter förlossningen, för de kommer aldrig någonsin bli så snygga igen. ;-) Puss!

2009-03-09 @ 21:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0