Äntligen fri!


Jag har blivit nässprays-beroende! Totalt odugligt, men jag känner att jag måste kunna andas :)

Igår fyndade jag ett supersnyggt soffbord. Jag o Z gör alltid klipp när vi är ute o spanar. Det är i valnöt! Jag gillar det!
Nu är det "bara" köksbord och soffa som fattas. Dyra saker. Usch! Men det löser sig alltid, det brukar det.

Var o spande in lägenheten igår. Med lite ny färg kommer det bli bra. 50 m till sjön. 80m2. Högt i tak, stooort kök med skafferi o allt. Som jag har saknat!

Nej, dags att klippa hund nr 2 nu. Cessie är färdig, o redo för sin lilla semester. Ska bara packa hennes väska sen ska jag in till stan o lämna henne. Imorgon kommer Elsa hit. Kaos!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0