Glädjande besked


Nu börjar det ÄNTLIGEN hända grejer. Kan inte skriva för mkt här i bloggen pga vissa kan ta illa upp.

Fick mail nyss. "Jag har ett glädjande besked" började det.. Då blir man glad!
Det är en lång kamp kvar,  men jag tänker INTE ge mig. Hoppas på att få svar från regeringen i veckan iaf..

Igår var vi på första FUB-träffen. Riktigt trevligt. Jag tror jag gillar min grupp.
Nu börjar det kännas vääääldigt nära kan jag meddela. Vi pratade lite om dom olika förlossningarna. Hjälp!
Smärtlindring osv osv.. Får man dra sig ur snart? Haha! Nej då, jag tror dom här möten'a kan vara väldigt givande, trots att andra säger att det bara är skräp!

Nej annat att dona med nu. Läkarbesök i efm. Har ingen aning om vad jag ska göra där men det är väl bäst att gå?! :D

Ciao!

Ps. Vad köper man i present till en kille som fyller 25år, som har allt!? Förslag tack!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0