hår hår hår


Jag mår ruttet. Sitter o grinar varje gång jag hostar i stort sett. Gör så sjukt ont i bröstet. Har tid hos doktorn i efm. Men jag vill dit NU! Kan ju inte röra mig utan att jag måste hosta. Det är sååå tungt att andas. Hoppas inte bebis mår dåligt bara!

Igår var jag hos BM. Har inte träffat henne på 2 månader! Sist jag pratade med henne var över telefon o då var situationen lite kaotisk (minst sagt!). Fick en stor varm kram när jag kom. Något så litet kan betyda så mycket.
Hon har haft kontakt med min läkare på MVC så hon visste redan allt, och det känns skönt för jag har fortfarande svårt att prata om allt.

Sf-måtten var 26 cm. Ligger helt perfekt på kurvan o BT kunde inte bli bättre. Jag är så nöjd, så nöjd! Hjärtljuden varierade mellan 136-152 så det går inte att försöka lista ut vad det är för kön genom det iaf :)
HB hade sänkts från 108 till 106. Wow! Det kanske hjälper lite med det lilla järntillskott jag får i mig iaf. Ska nog köpa Femix nästa gång jag pallrar mig till Apoteket iaf. Ju mer järn, desto bättre antar jag!

Bebis kommer troligtvis vara väääldigt hårig. Halsbrännan jag har är inte av denna värld. Ajaj! Nu mera får jag nästan sitta o sova. Hemskt men det varar inte för evigt, tack o lov!

Orkar inte skriva mer.. Ska bädda ner mig i sängen igen!


Kommentarer
Postat av: M

Lycka till hos doktorn.

Visst är det väl underbart att vara gravid? Not.

:-)

Puss!

2009-03-04 @ 11:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0