Köttbullar i het currysås


Satt o funderade på när magen börjar sjunka? Tycker den har gjort det. Känns lite lättare att äta nu. Men det är väl bara jag som inbillar mig antar jag.

Igår blev det lite lyxigare middag för min del. Fick trevligt sällskap vid matbordet för en gångs skull, så då blir det inte bara någon torr smörgås. Vi gjorde köttbullar i het currysås. Låter ju verkligen vidrigt, men GUD SÅ GOTT!
Superenkelt att göra också. Serveras med ris, som jag älskar.
Det ska jag försöka bjuda på, om jag får gäster någon gång.. Perfekt maträtt som man kan förbereda innan gästerna kommer och det är ju alltid bra!

Sitter på nätet o letar ved. Vart hittar man det? Det är ju inte så att jag som ensam, har möjlighet att stå o hugga ved med ett spädbarn o två hundar. Får väl klura ett tag till på det...

Magen kurrar o jag börjar känna mig orkeslös. Dags att föda mig själv helt enkelt.
Lägger in en bild på magen också :)

v.32






Kommentarer
Postat av: Therese

FIN MAGE! :)

2009-03-27 @ 07:18:52
URL: http://esroth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0