min kille

Min Drömkille, Han ska...
...älska mig jämt, och visa det
...vara någon jag har förtoende för och kan lita på till 100%
...orka med mig när jag är tråkig och grinig
...inte glömma bort oss, även om vi har en downperiod
...vara beredd att satsa
...kunna hantera mig även när jag är lite för omständig och snurrig
...uppskatta mig
...anstränga sig för mig och oss
...lyssna, prata och (försöka) förstå mig
...lära mig saker som jag själv inte vet
...vilja utvecklas och inte stå och stampa på ett och samma ställe hela livet
...vara lite impulsiv
...ge mig positiv energi
...vara omtänksam, och bry sig om mig och dom jag tycker om
...vilja göra grejer (resa, gå på konserter m.m.)
...vara social och umgås med folk
...vilja vara med mig, men också ha egentid med kompisar
...ge mig mycket kärlek, ömhet och närhet
...klia mig på armarna och i nacken, för att jag gillar det
...vara glad och positiv
...inte ljuga och dölja saker, utan vara ärlig och tillitsfull
...vara stabil
...få mig att skratta varje dag
...tycka att jag är den bästa och vara "stolt" över att va tillsammans med mig
...vilja göra allt för mig om det skulle behövas
...vilja bli vuxen med mig
...vilja leva resten av sitt liv med mig

Det är ett plus om han...
gillar att laga mat
är fin att titta på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0